1401-09-07 13:39
1006
0
82433
رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان خبر داد

توجه سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان به محلات کم برخوردار/ نصب تلویزیون شهری برای پخش بازی تیم ملی ایران و آمریکا

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان گفت: در این راستا 15 مدرسه را در محلات کم برخوردار شناسایی کردیم و بنا شد که در این مدارس در زمینه ورزشی والیبال و فوتسال مساعدت هایی انجام دهیم.

کریم علمی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در سازمان فرهنگی و ورزشی پیگیری می کنیم این است که بتوانیم در مناطق کم برخوردار امکاناتی را فراهم کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی گرگان  ادامه داد: با توجه به اینکه شهردار و اعضای شورای شهر به این مسئله تاکید دارد و در این راستا 15 مدرسه را در محلات کم برخوردار شناسایی کردیم و بنا شد که در این مدارس در زمینه ورزشی والیبال و فوتسال اقداماتی را انجام دهیم.

علمی تاکید کرد: بنا شد یک سری از امکانات ورزشی نیز در اختیار آنها قرار دهیم و شرط آن این است که پنجشنبه و جمعه بتوانند در این مکان ها که فضای ورزشی کم است از این فضاهایی که در آموزش و پرورش است برخوردار شوند.

وی بیان کرد: در حوزه مدارس و آموزشگاه های ذیل نظر آموزش و پرورش چندسالی است که به دلیل کمبود اعتبارات مسابقات برگزار نمی شود و بنا داریم با همکاری سپاه و اداره کل ورزش و جوانان در 15 رشته  ورزشی برای پسران و 13 رشته ورزشی برای دختران مسابقات ورزشی آموزشگاه ها و مدارس را از سر بگیریم.

این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به اینکه 15 آذر روز دانشجو را در پیش داریم برای مسابقات دانشجویی نیز برنامه ریزی شده و در خدمت همه همشهریان هستیم و در حوزه ورزش و فرهنگ حمایت شود و اگر انتقاداتی نسبت به سازمان است این انتقادات را حاضر پاسخ دهیم و امید داریم بتوانیم کارهای بزرگ را رقم کنیم.

علمی تاکید کرد: با هماهنگی که با شورای تامین و فرماندهی سپاه گرگان انجام شده برای سه شنبه شب که  تیم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران با آمریکا در آخرین بازی گروهی مسابقه دارد در محل آبشار مصنوعی تلویزیون شهری را برقرار کنیم و بتوانند مردم از طریق تلویزیون شهری علاقمندان به فوتبال این بازی را ببینند.

وی یادآور شد: اگر چنانچه شرایط جوی اجازه این کار را نداد مکانی مثل مصلی گرگان این کار را انجام خواهیم داد و  این مسابقه را به صورت پخش زنده از طریق تلویزیون پخش خواهیم کرد.

این مقام مسئول ابراز داشت: در هفته بسیج نیز سازمان فرهنگی و ورزشی بیش از 20 برنامه فرهنگی و ورزشی در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.